Biroul de acasa











{Aprilie 30, 2010}   Zambete si voie buna pe ritm de pop-rock, blues, folk si rock’n’roll

Cam asa as descrie seara de ieri, din Crossroads, unde a avut loc concertul Trupei Atelier. Atmosfera faina, oameni unul si unul (Chinezu, Claudiu, Stefan, Sorina, Mihaela), dans, muzica buna. Ce mai, a fost una dintre serile acelea de care iti aduci aminte cu drag si peste cateva luni.

Am plecat de acolo hotarata sa scriu, pe larg, ce bine a fost. M-am grabit astazi acasa cu acelasi gand si, inainte sa ma apuc de povestit, am citit post-ul scris de Chinezu.  Ce-as mai putea spune in plus?

Doar atat:

Nu e prima data cand simt cum muzica si dansul pot apropia oameni. Insa e prima data, dupa mult timp, cand simt ca am descoperit o mana de oameni foarte talentati, in frunte cu Vlad Dulea si a lui voce de exceptie, pentru care vreau sa-mi fac timp sa merg la fiecare concert.

PS  Daca de baietii din Trupa Atelier stiam ca suna foarte bine live, de Stefan Murgeanu nu stiam ca stie sa danseze asa bine si are ritmul in sange 🙂

PPS Imi pare rau ca n-am apucat sa fac cunostinta cu Mihai. Poate data viitoare 🙂

Data viitoare, nu-i prob. Si @Chinezu tot acelasi clip l-a pus pe blog dar mai este unul de la acelasi concert, la fel de fain. Enjoy it!



Lasă un răspuns

et cetera
