Biroul de acasa











{Ianuarie 26, 2010}   In cautarea bucuriei nedisimulate..

Am uitat de cand…

….nu m-am mai bucurat purtandu-ma copilareste pentru ca asa simteam la momentul respectiv

…nu am mai dansat in ploaie, cantand alaturi de trupa preferata

…nu m-am mai bucurat, impreuna cu prietene dragi, de prostioare care te fac sa zambesti

…nu am mai fost spontana, fara sa-mi pese de restul lumii

Aproape ca am uitat ca am uitat. Dar din pacate nu poti sa uiti complet. Si simti un gol. Si nu stii sau nu vrei sa stii de unde apare. Dar e acolo mereu sa-ti aduca aminte ca ai uitat sa mai fii copil.

Marius says:

Prima poza imi pare cunoscuta :p



Lasă un răspuns

et cetera
