Biroul de acasa











{Decembrie 25, 2009}   23 de lucruri pe care ma bucur ca le-am facut in 2009
1. Am descoperit OpenCoffee si am cunoscut oameni foarte interesanti si pasionati de ceea ce fac.
2. Am organizat DevWorld – evenimentul dezvoltatorilor web din Romania –  care a fost foarte bine primit in randul publicului tinta. A fost primul proiect de succes pe care l-am avut in cadrul IDG si ma bucur ca am ales sa raman cateva luni in plus pentru a-l finaliza.
3. Am prezentat, in cadrul OpenCoffee, doua proiecte de care ma ocupam la vremea respectiva: DevWorld si BrizBriz. Mi-am depasit teama de a vorbi in public si a iesit ok. Tot la capitolul „vorbit in public„, de departe cea mai mare provocare a fost aceea de a deschide, impreuna cu Stefania, DevWorld-ul.
4. Mi-am dat demisia de la IDG. Stiam de la inceputul anului ca locul meu nu mai e acolo dar mi-au trebui cateva luni bune sa-mi fac curaj sa fac pasul.
5. Am intrat in bookblog.ro 🙂
6. Am lansat, impreuna cu echipa bookblog.ro, ghidul de cititor feroce.
7. Am lansat viajoa.ro si am convins-o pe Iulia sa mi se alature. Dupa care au venit si Elena si Gabi.
8. Am lansat sectiunea de dezvoltare personala bookblog.ro
9. Am vizitat Lisabona pe cont propriu. A se nota ca a fost prima calatorie in care am mers fara serviciile unei agentii.
10. M-am casatorit si m-am ocupat de organizarea nuntii (de departe cel mai complex proiect de pana acum)
11. Am rezistat tentatiei de a ma angaja la Ringier in favoarea antreprenoriatului
12. Am vizitat zona Rucar – Bran.
13. Am vizitat zona Focsani – Odobesti – Lepsa
14. Am fost in Tenerife. Visam de doi ani sa merg acolo.
15. Am mers pentru prima data cu o masina decapotabila. De cand sunt mica am o slabiciune pentru astfel de masini. In Tenerife am inchiriat una si a fost o super senzatie.
16. Am vazut un vulcan.
17. Am urcat pe varful Teide (3718m), cel mai inalt punct in care am ajuns pana acum. Si am aflat ca nu ma impac prea bine cu presiunea scazuta.
18. Am citit primele carti de marketing.
19. Am descoperit vampirii sudului si am devenit un mare fan 🙂
20. Am un motan. Imi doresc de mic copil sa am un animal de companie si iata ca acum il am pe Taz.
21. Am descoperit terapia alternativa Reiki, am inceput un tratament, am citit mult despre ea si am obtinut initierea de grad unu.
22. Am fost la primele doua stagii de meditatie.
23. Am citit Profetiile Celestine care mi-au deschis drumul catre literatura ezoterica.
Iti doresc ca in 2010 sa faci cel putin 24 de lucruri noi. 🙂



Lasă un răspuns

et cetera
