Biroul de acasa











{Decembrie 21, 2009}   Am declarat razboi fricii

Una dintre cele mai des intalnite frici este aceea de a vorbi in public. Am avut-o si eu, inca o mai am, dar nu e atat de mare la mine precum e frica de a canta in public 🙂

Imi place sa cant, nu ma intelegeti gresit. Cant prin casa, sub dus, in masina (spre disperarea lui Bogdan), dar niciodata in public. In generala m-au luat cu japca in cor, dar si atunci faceam playback la serbari. Si toate astea pentru ca atunci cand eram mica mama a avut grija sa-mi repete de o mie de ori, intr-un milion de feluri, ca am o voce ingrozitoare si ca ceea ce scot pe gura e zgomot, nu cantat. (fals! n-am o voce extraordinara, dar suna ok 🙂 si ureche muzicala sigur am caci altfel n-as fi reusit sa tin pasul cu dansul sportiv)

Ei bine, astazi am fost la colindat. Si am renutat la playback. NU s-a intamplat nimic rau. Nu s-au spart geamurile, n-au fugit cei din public oripilati, colegii nu mi-au lipit un plasture la gura ca sa ma opreasca dintr-un act grotesc. Am iesit din zona de confort, am infruntat frica, a fost ok si m-am simtit bine.

Ar trebui sa incercati din cand in cand si voi asta. Sa alegeti o situatie de care va e frica si sa o infruntati. Sentimentul pe care il ai, la final, merita cu varf si indesat.

LATER UPDATE: Iata si dovada 🙂

Iulia says:

🙂 De acord!! Ma bucur mult ca te-a ajutat ziua de azi.

Aici am scris si eu despre o experienta similiara cu cantatul: http://www.break–free.com/sing-music-is-only-love-looking-for-words/



gabi says:

Foarte fain filmuletul! Congrats!



@Iulia Foarte dragut post-ul. „Expore!” cred ca este cel mai bun sfat pe care poti sa-l dai cuiva.

@Andrei 🙂 si tie

@Gabi Felicitarile merg catre Iulia pentru filmuletul foarte reusit si pentru initiativa.



Lasă un răspuns

et cetera
