Biroul de acasa











{Decembrie 5, 2009}   Reflectii despre borcane, birouri si sine

Sa nu incurci borcanele. Profesionalul e profesional si personalul e personal. E un sfat intelept dar, asa cum se intampla de obicei cu sfaturile intelepte, nu prea tinem cont de el. Ne indragostim de seful sau colegul de la lucru. Aducem problemele personale la lucru sau pe cele de la lucru acasa. Ajungem sa o consideram pe colega de „suferinta” de la birou cea mai buna prietena si ne departam de prietenii cu adevarat prieteni. Ca mai apoi sa ne intrebam de ce prietenia noastra n-a rezistat cand una din noi a acceptat o noua provocare. Regretam mai ales cand vedem ca nu mai suntem o prioritate nici pentru vechii prieteni neglijati pana atunci. Si lista poate continua.

Anul asta am incurcat borcanele rau de tot.  M-am casatorit cu barbatul pe care l-am cunoscut la lucru. Am circumstante atenuate, totusi. Nu era chiar coleg de birou, ci consultant extern. Dar, oricum… In plina criza mi-am dat demisia ca sa ma ocup de proiectele personale. Antreprenoriat, cica s-ar numi noua mea ocupatie. Si ghiciti ce: lucrez de acasa. Da, biroul de acasa mi-e birou de lucru. Ce exemplu mai bun de amestecare a borcanelor exista?

Dupa aproape sase luni incep sa simt efectele deciziilor luate in prima parte a anului. De toate, pentru toti. Si bune, si rele. Cert e ca nu regret (inca) miscarile de pana acum.  Daca ar fi sa ma iau dupa numerologie, ma aflu intr-o perioada propice reflectiilor interioare care duc la o mai buna cunoastere de sine. Si ce mijloc mai bun de a provoca  astfel de reflectii decat parasirea zonei de confort?

So, wish me good luck 🙂

Lasă un răspuns

et cetera
